پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1849
نویسنده : Alireza

 

 

طرفداران بازی های آنلاین، ارزش یک سرویس اینترنت با کیفیت را به خوبی میدانند. چون هر چه سرویس اینترنت شما کیفیت بالاتری داشته باشد سریع تر و بدون وقفه یا تاخیر میتوانید به انجام بازی های آنلاین دلخواه خود بپردازید.

 

مشخصه هایی مثل سرعت Ping ، از مهم ترین فاکتور های تشخیص اینترنت با کیفیت هستند. پینگ در واقع زمان پاسخگویی سرور به درخواست شماست. هر چه Ping کمتر باشد کیفیت اتصال بهتر است. هرچند Ping به وضعیت سرور هم بستگی دارد، اما مهم ترین عامل تعیین کننده آن، کیفیت اینترنت کاربر است.

 

پینگ معمولا عددی بین 20 الی 250 میلی ثانیه است. یعنی این مدت طول میکشد تا سرور درخواست شما را دریافت کرده و به آن پاسخ دهد. اگر از منوی Run دستور CMD را بزنید، خط فرمان باز میشود. حالا اگر دستوری مثل دستور زیر را تایپ کرده و Enter بزنید، سرعت پینگ خود را خواهید دید:

ping microsoft.com

البته به جای microsoft.com میتوانید آدرس هر سرور یا سایتی را وارد کنید تا کیفیت اتصال خود به آن سرور را مشاهده کنید.

نام این نرم افزار، cFos Speed ROG GameFirst میباشد. و جدیدترین نسخه آن را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.


:: موضوعات مرتبط: اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , Server و شبکه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار افزایش سرعت اینترنت، دانلود نرم افزار، نرم افزار افزایش سرعت دانلود، نرم افزار بهینه سازی سرعت اینترنت، نرم افزار سرعت دانلود، دانلود نرم افزار سرعت اینترنت، نرم افزار افزایش سرعت اینترنت دیال آپ، دانلود برنامه افزایش سرعت اینترنت Dial up، نرم افزار افزایش سرعت اینترنت ADSL، نرم افزار افزایش دهنده سرعت دانلود از اینترنت، دانلود نرم افزار بهینه سازی سرعت اینترنت برای بازی آنلاین، نرم افزار بازی آنلاین، نرم افزار کم کردن زمان Ping، نرم افزار بالا بردن کیفیت اینترنت، دانلود cFos Speed ROG GameFirst، ,



بازدید : 493
نویسنده : Alireza

 

با توجه به هزینه بالای اینترنت و خرید ترافیک اضافه، مدیریت پهنای باند و محافظت از مصرف اینترنت کاملا ضروری است.

 

برخی از نرم افزارها بدون اجازه شما به اینترنت وصل میشوند تا خود را آپدیت کنند و یا اطلاعاتی را برای شرکت تولید کننده ارسال نمایند. گاهی اوقات نیز نرم افزار مخربی روی کامپیوتر شما نصب شده و به صورت غیر قانونی اطلاعاتی را با اینترنت رد و بدل میکند.

 

توسط نرم افزار Cucusoft Net Guard میتوانید به طور دقیق از مصرف اینترنت خود محافظت کنید. با کمک این نرم افزار دیگر هیچ برنامه ای بدون کسب اجازه نمیتواند از اینترنت گرانبهای شما استفاده کند.

 

همچنین اگر سرویس اینترنت شما دارای محدودیت دانلود است، توسط نرم افزار Cucusoft Net Guard میتوانید میزان دانلود و آپلود خود را کنترل و مدیریت نمایید تا در آخر ماه مجبور به خرید ترافیک اضافه نباشید.



 

 

 

این نرم افزار گزارشات کاملی از میزان مصرف هر برنامه و همچنین مقدار مصرف اینترنت روزانه، هفتگی، و ماهانه در اختیار شما قرار میدهد. به این ترتیب میتوانید کنترل کاملی بر مصرف اینترنت خود داشته باشید. و جلوی وصل شدن غیر مجاز برخی نرم افزارها به اینترنت را بگیرید.

 

مثلا فلش پلیر و جاوا علاقه زیادی به آپدیت شدن دارند و تقریبا هر هفته میزان زیادی از اینترنت شما را برای آپدیت کردن خود مصرف میکنند. برخی از نرم افزارها مثل IDM نیز ممکن است با آپدیت شدن از کار بیفتند. به این ترتیب میتوانید جلوی اتصال اینن نرم افزارها به اینترنت را بگیرید تا علاوه بر صرفه جویی در اینترنت، از مشکلات بعدی نیز جلوگیری کنید. ادامه مطلب دانلود کنید


 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اینترنت , ,



بازدید : 509
نویسنده : Alireza

به جرات می توان گفت که رادیو و تلویزیون یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی های مردم به شمار می روند. هر فرد در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رادیود می کند. امروزه به دلیل پیشرفت سریع علم و دسترسی آسان به این دو رسانه پرطرفدار افراد نه تنها در خانه هایشان بلکه در محل کار ، مترو ، خیابان ، و حتی در محیط اینترنت نیز می توانند ساعاتی از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به ایستگاه رادیویی مورد علاقه شان کنند. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند به دلیل سرعت پایین اینترنت محل سکونت خود قادر به تماشای تلویزیون و یا دریافت ایستگاه های رادیویی از طریق اینترنت نیستند و شاید هم نرم افزار های متفاوتی را که در این زمینه ساخته شده اند امتحان کرده باشند که هیچ کدام به طور قطعی قادر به دریافت تصاویر و صدا از اینترنت نبوده باشند ادامه مطلب دانلود کنید

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , مالتی مدیا , پخش کننده ی فیلم و صدا , اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , نرم افزار های کاربری , دستگاه های دیجیتال , ,



نرم افزار قفل كردن اینترنت Internet Lock
نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1398
بازدید : 495
نویسنده : Alireza

اگر رایانه شما به صورت عمومی استفاده می شود و همکاران یا خوانواده از رایانه شما استفاده می کنند و نمی خواهید به اینترنت دسترسی داشته باشند و یا اشخاص خاصی با پسورد وارد اینترنت شوند و یا حتی نمی خواهید که بعضی از نرم افزار ها مانند اینترنت اکسپلورر، فایر فاکس، نت اسکیپ، اوتلوک، یاهو مسنجر و یا هر نرم افزاری که بخواهد به اینترنت و یا به بعضی پورت های

TCP دسترسی پیدا کند جلوگیری کنید یا در خواست پسورد کنید و تنها بعضی از آن ها را آزاد بگذارید بهترین راه استفاده از نرم افزار Internet Lock می باشد.قفل اینترنت

شما می توانید در هنگام نصب پسورد اجازه اجرای برنامه را انتخاب کنید و در برنامه از لیست نرم افزار های تشخیص داده شده و یا برنامه هایی به انتخاب خود برای دسترسی به اینترانت، اینترنت و هر پورت

CP/IP اجازه دسترسی تعیین کنید. Internet Lock می تواند برای برنامه شما اجازه دسترسی آزاد، دسترسی با پسورد، دسترسی پورت ها و دسترسی برنامه ها را تعیین کند. شما قادر هستید یک برنامه زمانی تعیین کنید، به عنوان مثال قانون های دسترسی با پسورد یا برنامه ها را تا بر روی پورت 80 اعمال کنید بر روی تمام مرورگر های وب (IE, FF, NS,..) اعمال شود زیرا تمام مرورگر های وب برای دسترسی به اینترنت از پورت 80 استفاده می کنند. با دانلود این نرم افزار می توانید یک نوع امنیت اینترنتی ایجاد کنید و از اتصال نرم افزار های مخرب به اینترنت جلوگیری کنید.

Internet Lock

حجم فایل : 600 كیلوبایت

رمز فایل :

aliasdownload

دانلود

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , رمز گزاری محافظت/امنیت , ,



بازدید : 437
نویسنده : Alireza

 

 

 

نرم افزارهای زیادی برای دانلود کامل صفحات و فایل های موجود در یک سایت وجود دارند. اما قطعا یکی از بهترین آنها، نرم افزار Teleport است.

 

توسط این نرم افزار میتوانید محتویات یک وب سایت را به طور کامل دانلود و روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. سپس در هر زمان بدون نیاز به اینترنت میتوانید صفحات آن سایت را مشاهده نمایید. حتی میتوانید تنظیم کنید که صفحات داخلی تا چند زیر شاخه ذخیره شوند. و اینکه از میان فایل های موجود در آن سایت کدام فرمت ها دانلود شوند.

 

 

مثلا اگر سایتی در زمینه ارائه مقالات آموزشی باشد، میتوانید تنظیم کنید که مقالات موجود در کدام دسته بندی ها دانلود شوند. و یا اگر سایتی در زمینه دانلود موزیک است، میتوانید تنظیم کنید که تمام MP3 هایی که در آن سایت لینک شده اند نیز دانلود شوند.

 

یکی از مزیت های نرم افزار تله پورت، کم حجم و ساده بودن آن است. یعنی بر خلاف نرم افزارهای مشابه، نیاز به تنظیمات پیچیده ندارد و کار با آن راحت تر است.

 

 

جدیدترین نسخه این نرم افزار دانلود کامل سایت، یعنی Teleport Pro 1.6 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 1 مگابایت


:: موضوعات مرتبط: اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , ,



بازدید : 584
نویسنده : Alireza

 

 

 

همه افرادی که آدرس ایمیل دارند، با ایمیل های تبلیغاتی و انبوه آشنا هستند. اما اگر تا الان فکر میکردید که این ایمیل ها به صورت تک تک ارسال میشود در اشتباه بودید. معمولا شرکت های تبلیغاتی و یا صاحبان کسب و کار اینترنتی، از نرم افزارهای مخصوصی برای ارسال انبوه ایمیل استفاده میکنند.

 

دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , نرم افزارهای اداری , ,



بازدید : 612
نویسنده : Alireza

 

 

 

 

 

امروزه معمولا در هر خانه ای علاوه بر کامپیوتر یا لپ تاپ اصلی، دستگاه های دیگری هم وجود دارند که میتوانند به اینترنت متصل شوند. مثل لپتاپ سایر اعضای خانواده، موبایل ها، تلویزیون های هوشمند، تبلت و ...

 

اگر لپتاپ اصلی شما مجهز به Wifi باشد (که اغلب لپتاپ ها این قابلیت را دارند) و یا یک فرستنده Wifi به کامپیوتر PC خود وصل کرده باشید، توسط نرم افزار Connectify Pro میتوانید اینترنت خود را با سایر دستگاه های خانگی تان به اشتراک بگذارید. یعنی هر لپتاپ یا موبایلی که در محدوده برد Wifi شما باشند خواهند توانست با پسوردی که شما تعیین میکنید به اینترنت وصل شوند.



دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: امنیت , جاسوسی , اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , ,



کنترل آسان حساب کاربری Gmail توسط Gmail Notifier 1.0.25.0
نوشته شده در چهار شنبه 27 دی 1398
بازدید : 361
نویسنده : Alireza
امروزه استفاده از ایمیل برای کارهای روزمره و انجام تجارت الکترونیک بسیار مرسوم و به جا افتاده است و کاربران بسیاری به منظور پیغام رسانی و تبادل نظر با دوستان خود از این پدیده و فناوری استفاده می کنند.
Gmail یک سایت ارائه خدمات پست الکترونیک می باشد که توسط شرکت بزرگ گوگل در دسترس کاربران قرار گرفته است.
Gmail Notifier نیز یک نرم افزار ساده، رایگان و کم حجم جهت مدیریت آدرس جیمیل می باشد و شما را از آخرین ایمیل های دریافتی باخبر میسازد و با دریافت ایمیل جدید توسط پیغامی شما را آگاه می سازد.
استفاده از این نرم افزار نیز بسیار ساده است، بگونه ای که پس از نصب نرم افزار کافیست شما برنامه را اجرا کرده و نام کاربری و رمزعبور صندوق پستی جیمیل خود را به نرم افزار اضافه کنید که در صورت دریافت ایمیل، برنامه شما را آگاه نماید. البته به منظور آگاه سازی لحظه ای شما باید آنلاین باشید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Gmail Notifier 1.0.25.0 :

- چک کردن لحظه به لحظه آدرس صندوق الکترونیک جیمیل
- دارای حجم بسیار ناچیز با نصب بسیار آسان
- قابلیت نصب بر روی ویندوزهای مختلف
- و ...
 
http://dl.yekmobile.com/yekmobile/p1/gmail-notifier.jpg

دانلود ادامه مطلب


 


:: موضوعات مرتبط: اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , ,



بازدید : 446
نویسنده : Alireza

مروزه اکثر طراحان و برنامه نویسان برای ساخت صفحات وب حرفه ای از روش های نوین و جدید استفاده می کنند. یکی از این روش ها استفاده از css در صفحات است که برای قالب بندی و طراحی اجزای صفحه از قبیل متن، تصویر، زمینه صفحه، کادرها و تقریباً هر چیزی که در طراحی صفحه استفاده می شود مورد استفاده قرار می گیرد و باعث کم حجم شدن کدهای دستوری نیز خواهد شد. با استفاده از نرم افزار Free CSS Toolbox 1.2 قادر خواهید بود تا با طی نمودن چهار مرحله یک Style Sheet حرفه ای و بدون باگ ایجاد کنید. در مرحله نخست از این چهار مرحله باید کدهای خود را وارد برنامه کنید که البته نرم افزار هم همراه شماست و با سیستم کدنویسی خودکار و تشخیص کد شما را در این راه کمک خواهد کرد.
در مرحله دوم، نرم افزار کدها را بررسی و اشکالات احتمالی آنها را برطرف کرده و با مرورگرهای قدیمی و جدید چک می کند. در مرحله سوم نرم افزار کدها را بازخوانی می کند و کدهای تکراری و خطوط اضافه را حذف و کدها را تا بالاترین حد فشرده می سازد تا تا بارگذاری آن با کمترین زمان صورت گیرد.
در مرحله نهایی نیز نرم افزار کدهای شما را با قوانین کنسرسیوم جهانی وب و قوانین CSS2.0 چک می کند و با رفع اشکالات احتمالی یک استایل شیت کاملا حرفه ای را به شما تحویل می دهد.دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: امنیت , اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , طراحی و مدیریت سایت , ,



طراحی وب Web Gallery Wizard Pro 1.5.3113.1
نوشته شده در یک شنبه 24 دی 1398
بازدید : 489
نویسنده : Alireza

Web Gallery Wizard Pro 1.5.3113.1

ساخت سریع و حرفه ای در عین حال ساده گالری تصاویر در وب.

دانلود با لینک مستقیم

حجم فایل: ۷مگابایت

 


:: موضوعات مرتبط: اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , طراحی و مدیریت سایت , ,



افزایش سرعت اینترنت Transmute 1.58
نوشته شده در یک شنبه 24 دی 1398
بازدید : 346
نویسنده : Alireza
Transmute 1.58
 
این نرم افزار برای کسانی مفید می باشد که از چند بروزر استفاده می کنند و احتمالا در هر بروز نیز تعدادی بوک مارک دارند که می خواهند در بروزر دیگر قابل دسترسی باشد. این نرم افزار ابزاری مفید می باشد که بوک مارکهای شما را خیلی سریع و آسان به بروزر دلخواه دیگر شما انتقال میدهد یا حتی در آن بروزر نیز این بوک مارک ها را بسازد بدون اینکه در بروزر قبلی از بین برود. و یا حتی می توان این بوک مارکها را در دستگاه دیگری نیز مورد استفاده کرد.

دانلود با لینک مستقیم

حجم فایل:1 مگابایت

 


:: موضوعات مرتبط: اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , ,



بازدید : 435
نویسنده : Alireza

Mozilla Thunderbird یک نرم افزار نسل جدید در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. این نرم افزار کار با ایمیل را امن تر، با سرعت تر و آسانتر از قبل کرده و می تواند اکثر نیازهای شما در مدیریت ایمیل ها را فراهم سازد. قابلیت جدید این نرم افزار به نام "زبانه ها و جستجو" به شما امکان میدهد تا خیلی سریع در بین ایمیل های خود جستجو کرده و ایمیل مورد نظر را بیابید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید قابلیت زبانه این نرم افزار برای شما، فوق العاده کاربردی می باشد. به وسیله این قابلیت شما می توانید هر ایمیل را در زبانه ای جدید باز کرده و به راحتی بین آنها جا به جا شوید و یا حتی ایمیل های مهم را جدا کنید که این کار را می توانید با دابل کلیک کردن بر روی ایمیل انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آرشیو کردن ایمیل ها، ویرایش پوسته نرم افزار، ابزار مدیریت افزونه، راه اندازی آسان، دارای محل ذخیره آدرس کاربرها، حفظ امنیت میل و حذف ایمیل های اسپم، آپدیت اتوماتیک و … اشاره کرد.

 

Mozilla Thunderbird مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 12.0.1 Final   لینوکس

 

 

 

password مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 12.0.1 Final   لینوکسپسورد فایل: www.downloadha.com

download مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 12.0.1 Final   لینوکس لینک دانلود – 18.6 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , ,



All error modem
نوشته شده در پنج شنبه 21 دی 1398
بازدید : 630
نویسنده : Alireza

شما با این فایل می توانید در مواقی که از اینترنت dial-up استفاده می کنید با هر error که مواجع شدید علت آن را به آسانی بفهمید

 دانلود


:: موضوعات مرتبط: اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , ,



بازدید : 559
نویسنده : Alireza





















تروجان یك فایل جاسوسی میباشد كه توسط هكر با توجه به نیاز به اطلاعاتی كه میخواهد به دست بیاورد برای قربانی فرستاده میشود. كه نوع بسیار مهمی از تحدیدهای اینترنتی میباشد. پس با ماهیت مشخص تروجان را نمی توان ویروس برشمرد. هكر ها بر اساس نیازهای خود به اطلاعات قربانی كه میتواند پسورد ایمیل،آیدی شخص،اكانت اینترنتی،نام و پسورد رایانه شما و ... میباشد تروجان خود را آماده سازی میكند. این تروجان ها از كجا وارد سیستم ما میشود و ممكن است چه مشكلاتی برای رایانه ما بوجود آوردند. شاید برای شما پیش آمده باشد كه در چت لینك هایی برای شما فرستاده شود این آدرس اینترنتی های مشكوك كه اصولا هكر ها برای نفوذ به رایانه شما ارسال میكنند حاوی كدهای مخربی میباشد كه با كیك كردن بر روی لینك و رفت به آدرس اینترنتی ممكن است فایلهای مخرب بر روی سیستم شما نصب شود. این تروجان ها با ارسال فایلهای آلوده بر روی سیستم قربانی شروع به كار میكند و به صورت مخفیانه به فعالیت خود ادامه میدهد و اطلاعات شما را برای هكر ارسال میكند. به خاطر ماهیت ویژه این تروجان ها ممكن است آنتی ویروس شما قادر به شناسایی بعضی از این تروجان ها نباشد و شما باید برای آنتی ویروس خود مكملی از نرم افزارهایی كه در این ضمینه مورد استفاده میباشند نصب نمایید. نرم افزار قدرتمند

 

دانلود ادامه مطلب

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , جاسوسی , اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , ,



بازدید : 555
نویسنده : Alireza






















همیشه وجود یک آنتی ویروس خوب و کارا با قابلیت های کامل نیاز یک سیستم رایانه ای به شمار می رود. وجود ابزاری امنیتی که بتواند در سیستم را در مقابل حملات ویروس ها و کرم های اینترتی محافظت نماید. نرم افزارهای زیادی در زمینه امنیت وجود دارند. یکی از این نرم افزار ها BitDefender نام دارد. ابزاری بسیار کامل که امنیت مثال زدنی را برای سیستم ها به ارمغان می آورد. اما مجموعه نرم افزار های شرکت BitDefender در یک بسته نرم افزاری جمع آوری شده که BitDefender Internet Security نام گرفته است . بسته ای که با دارا بودن تمامی نرم افزارهای امنیتی این شرکت به کاربرانش لذت استفاده از یک رایانه امن را هدیه می دهد.
BitDefender Internet Security با استفاده از آخرین تکنولوژی های موجود اقدام به اسکن سیستم کرده و با به روزرسانی سریع به هیچ ویروس و یا فایل مخربی اجازه ورود به سیستم کاربرانش را نخواهد داد.
محیط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و همین عامل به کاربران کمک می کند تا به راحتی بتوانند نرم افزار را مدیریت کنند. این بسته نرم افزاری شامل تمامی نرم افزار های این شرکت برای امنیت کامل خواهد بود. نرم افزار عبارتند از :
ANTIVIRUS & ANTISPYWARE:
نرم افزاری هایی که از ورود انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب به سیستم کاربران جلوگیری کرده و خیال کاربران را از حمله ویروس ها راحت خواهد کرد.
ANTI-PHISHI:
این نرم افزار برای آنان که با صفحات وب سایت ها سروکار زیادی دارند و به طور کلی وقت زیادی برای گشت و گذار در اینترنت می گذارند مناسب است. چراکه از بازشدن صفحات مخرب وب سایت ها جلوگیری کرده و حتی اجازه لود شدن را هم نخواهد داد.
FIREWALL:
همه می دانیم که به دیوار آتش پیش فرض روی ویندوز به هیچ وجه نمی توان اطمینان کرد زیرا بسیار ضعیف عمل می کند. بسته BitDefender Total Security دیوار آتشی را در خود جای داده است که با قدرت بالا در مقابل حملات ایستادگی می کند و نرم افزار هایی را که به اینترنت متصل خواهند شد را برای امنیت بیشتر کنترل خواهد کرد.
ANTISPAM:
حتما با ایمیل های تبلیغاتی و مخرب مواجه شده اید. ایمیل هایی که گاهی باعث اختلال در کار خواهد شد. با ANTISPAM موجود در این بسته امنیتی جایی برای این پست های الکترونیکی نخواهد بود.
PARENTAL CONTROL:
به این خاطر در بالا ذکر شد که این بسته بسیار کامل است چون نرم افزاری هم برای کنترل فرزندان دارد. پدر و مادر هایی که دوست ندارند فرزندانشان به سایت های مخرب و غیر اخلاقی دسترسی داشته باشند می توانند از این قابلیت برای هدف خود استفاده کنند.
BACKUP:
دیگر قابلیت این بسته امنیتی وجود ابزاری است که اجازه پشتیبان گیری از فایل ها را خواهد داد . شاید زمانی پیش آید که به هردلیلی فایل از بین برود BACKUP موجود را می توان بازیابی کرد و با خیالی آسوده به کار ادامه داد.
TUNE-UP:
و آخرین ابزار موجود که باعث می شود فایل های اضافی و ریجستری موجود روی ویندوز از بین برود. یعنی دیگر فایلی که بدون استفاده است روی سیستم باقی نخواهد ماند. با این وجود سرعت رایانه تا حدودی افزایش خواهد یافت.

 

قابلیت های بسته امنیتی BitDefender Internet Security 2011 Final:
- محیطی بسیار کامل برای امنیت فوق العاده بالا
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- وجود 8 نرم افزار برای امنیت کامل
- آموزش و کمک به کاربر به صورت فیلم و ویدئو (جدید)
- اسکن سریعتر با حالت Quick Scan (جدید)
- بهینه سازی شده برای افزایش کارآیی (جدید)
- به روز رسانی سریع
- استفاده از جدیدترین متدهای اسکن سیستم
- عدم کاهش کار آیی یا Porformance  سیستم
- نصب آسان و سریع نرم افزار و کرک شدن به سادگی
- سازگاری با سخت افزار های در حد معمولی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


 

دانلود BitDefender Internet Security 2011 Final 32Bit - سرور راپید شیر

 

دانلود - 225 مگابایت |

 

دانلود BitDefender Internet Security 2011 Final 32Bit - سرور brz

 

دانلود -225 مگابایت 

-

دوم

-

سوم

 

دانلود BitDefender Internet Security 2011 Final 64Bit - سرور راپید شیر

 

دانلود - 260 مگابایت |

-

دوم

-

سوم

 

دانلود BitDefender Internet Security 2011 Final 64Bit - سرورbrz
 دانلود - 260 مگابایت |

-

دوم

-

سوم

 پسورد فایل زیپ :

www.asandownload.com


 

 



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد